Met innovatieve en kwalitatief hoogwaardige producten en diensten dragen we continu bij aan het geluk, de gezondheid en het plezier van het huisdier als lid van het gezin!
We werken vanuit ons hart, uit liefde voor dieren, zodat we ons voor 100% kunnen wijden aan onze missie.
We communiceren open, luisteren actief en respecteren elkaars mening. We geven eerlijke, begrijpelijke en constructieve feedback.
We zijn steeds op zoek naar de meest efficiënte manier van werken.
We verlangen en bevorderen persoonlijke verantwoordelijkheid van elk individu.
We vragen ons voortdurend af “Draagt deze activiteit bij aan onze missie en visie?”.
We moedigen aan om dingen uit te proberen en creëren ruimte voor innovatie. We gaan open en transparant met fouten om en leren hier samen van.
We stellen eerst duidelijke doelen voordat we beginnen.
We zijn continu bezig met het bouwen en laden van het merk Vitakraft.
Onze processen zijn efficiënt, transparant en op de toekomst gericht. We communiceren deze op een begrijpelijke wijze.
We streven ernaar om de hoogst mogelijke kwaliteit in producten, levering en service te bereiken.
We doen wat we zeggen en zeggen wat we doen. Niet omdat het moet, maar omdat het in onze natuur zit. Open communicatie over en weer.
Klanten en consumenten vormen het hart van onze werkwijze. Het vervullen van hun behoeften en het verwezenlijken van langetermijnrelaties zijn hiervoor de basis.
We ontwikkelen continu onze producten, diensten, kennis en competenties en delen deze met onze zakelijke partners. Dit is noodzakelijk en zorgt ervoor dat we succesvol blijven.
Onze medewerkers zijn ons grootste kapitaal. Door onze competenties en kennis continu te verbeteren, zorgen wij voor de juiste ontwikkeling van mensen.
We opereren en handelen duurzaam, eerlijk en gaan bewust om met de gezondheid van zowel mens als dier.
Een goed financieel resultaat is nodig om ons voortbestaan te verzekeren en daarmee het bestaan van onze missie. We erkennen successen en vieren
deze met elkaar.